Səidə Kərimovadan boyun ağrılarına qarşı 3 faydalı məsləhət

Təqvim
Səidə Kərimovadan boyun ağrılarına qarşı 3 faydalı məsləhət
16 iyun 2020 - 16:04

 Karantin vaxtı evdən işləməli olursunuz, gün ərzində saatlarla smartfona ya da kompüterə baxırsınız? Bu cür uzun müddət qaldıqda boyun ağrıları yaranır. Hər 5 nəfərdən biri boyun ağrılarından əziyyət çəkir.

Yaşlı pasiyentlərdə onurğada daha çox degenerativ dəyişiklik olsa belə, gənc insanlarda ağrılar daha çox əzələlərin disbalansı nəticəsində olur. Bu qamət və əzələlənin düzgün işlətməməsinə görə yaranır. Smartfonu ya da kompüteri işlətdikdə qamətimizə çox vaxt fikir vermirik.

Ümumiyyətlə smartfonla əlaqəli boyun və kürəkdə olan ağrılar “text neck “ sindromu adlanır. Bütün günü başını aşağı əyib smartfona ya monitora baxdıqda boyun onurğası ətrafında əzələlərin yorulmasına və zəifləməsinə səbəb olur. Normada boyun əzələləri mərkəz (neytral) pozisiyada olan başın çəkisini saxlayır. Amma siz başınızı qabağa əyirsinizsə bu çəki 5-6 dəfə artır. Həm də saatlarla elə olur. Bu yüklənməyə əzələlər dözə bilmir, yorulur və zəifləyir. Hər gün bu baş verirsə onurğada xırda oynaqlar stabilliyi itirə bilər. Arada bu oynaqlar ilişə bilər, əzələni və sinirləri sıxır və üzunmüddətli ağrı yaranır. Siz də bu ağrıların nədən yarandığını bilmirsiniz.

Bu ağrıların qarşısını almaq üçün monitoru göz səviyyəsində saxlamaq lazımdır. Başınızı aşağı və ya da yana əyməyin. Bu Smartfona da aiddir. Həm də smartfonu fasiləsiz işlətməyin.

Boyun ağrıları ilə mübarizədə sadə idmanlar sizə kömək edəcək.

İlk öncə qamətinizi düzəldin, başınızı düz tutun, qulaq və çiyin eyni xəttdə olsun, çiyinlərinizi bir az aşağı və arxaya aparın.

1. Çiyinlərinizi arxa və aşağıya doğru 10 dəfə hərəkət etdirin.

2. Özünüzü bir qədər qaldırın. Başınızı əks tərəfə çevirin.

15 dəqiqə 3 dəfə təkrarlayın.

3. Bir əlinizi gicgah nahiyyəsinə yerləşdirin. Başınızı əks istiqamətdə çiyin tərəfə aparın, boyun əzələlərdə yüngül gərmə hiss edəcəksiniz. 15 qədər sayın. 3 dəfə təkrarlayın.

Yatmağınıza fikir verin. Böyrüstə ya da arxası ustə yatın. Üzü üstə yatmaq onurğaya ziyandır. Çünki o zaman o dəstək almır. Ortopedik boyun balışdan istifadə edə bilərsiz, bu yastıq normal boyun formasına dəstək verir.

Sosial şəbəkələrdə paylaş:
Kateqoriya:
Marketinq və reklam
Cəbrayılda tikinti aparan şəxs minaya düşdü 17:40, 29 noyabr 2021
Mağazada saxta spirtli içkilər aşkarlandı 17:20, 29 noyabr 2021
Prezident İlham Əliyevin Rusiyanın “Rossiya-1” telekanalına müsahibəsi 13:41, 29 noyabr 2021
Ümrə ziyarətində vəfat edən azərbaycanlı zəvvar Mədinədə dəfn edildi 12:27, 29 noyabr 2021
Azərbaycan daha bir ermənini TƏHVİL VERDİ19:27, 27 noyabr 2021
Koronavirusun yeni növünə yoluxma aşkar edildi 19:13, 27 noyabr 2021
Gülağa Tənha : Növbəti özül tökmə19:08, 27 noyabr 2021
Sarkisyanla Paşinyanın istefası tələb olundu 18:58, 27 noyabr 2021
18 yaşlı qız özünü binadan atdı 18:41, 27 noyabr 2021
Kürdəmirdə mikroavtobus aşdı 16:36, 27 noyabr 2021
İşğaldan azad edilən Füzulinin Qoçəhmədli kəndi +VİDEO15:30, 27 noyabr 2021
21 yaşlı oğlan intihar etdi 11:36, 27 noyabr 2021
Gorus-Qafan yoluna görə Ermənistanda yanacaq bahalaşacaq 11:14, 27 noyabr 2021
3 yaşlı uşağın babası bioloji atası çıxdı 11:02, 27 noyabr 2021
Gülağa Tənha Məhz dediyi vaxta tikinti işlərini yekunlaşdırıb, binanı təhvil verdi!18:52, 26 noyabr 2021
“Demarkasiya və delimitasiya prosesinə başlamağa hazırıq” - Paşinyan18:26, 26 noyabr 2021
Soçidə Əliyev, Putin və Paşinyanın görüşü başladı +VİDEO18:21, 26 noyabr 2021
İrəvanda Azərbaycan əleyhinə mitinqlər davam edir 17:03, 26 noyabr 2021
Dekabrın 15-dən Bakıda istilik kəsilə bilər 16:54, 26 noyabr 2021
Qarabağda məhv edilən terrorçuya abidə qoyuldu 14:22, 26 noyabr 2021
 

Bütün hüquqlar qorunur © 2021

Haqqıımızda | Saytda reklam | Bizimlə əlaqə