Təqvim
“Xocəsən” deposuna aparan tunellərİn qazIntIsI tamamlanIb
10 aprel 2020 - 18:46

Bakı metropolitenində yeni xəttin tikintisində əhəmiyyətli hadisələrdən daha biri baş verib. Bənövşəyi xəttin “Avtovağzal” stansiyasını şərti adı “Xocəsən” olan elektrik deposu ilə birləşdirən və uzunluğu 1182 metr olan ikinci tunelin qazıntısı da tamamlanıb.

“Xocəsən” deposuna aparan tunellərin qazıntısı ağır hidrogeoloji şəraitdə aparılıb. Çünki tunellərin yerləşdiyi coğrafi ərazi torpaq qatının dayanıqsızlığı və qrunt sularının zənginliyi ilə seçilir. Digər tərəfdən tunellərə yaxın ərazilərdən dövlət əhəmiyyətli dəmiryol xətti, mühüm mühəndis kommunikasiya xətləri inşaat sahəsinin altından keçir. Bunlar nəzərə alınaraq bütün inşaat dövründə gözlənilməz qəza vəziyyətlərinin qarşısının alınması məqsədilə xüsusi qabaqlayıcı tədbirlər görülüb. İnşaat dövründə əməyin mühafizəsi və təhlükəsizlik texnikasının xüsusi tələblərinə riayət olunması da diqqətdən kənarda qalmayıb. Qeyd edilənləri nəzərə alaraq, tunellərin qazıntısı daim xüsusi diqqət mərkəzində olub, işlərə təcrübəsi və peşəkarlığı ilə seçilən inşaatçılar cəlb olunublar. Nəticədə, inşaat meydançasında xoşagəlməz hadisə qeydə alınmayıb, tunellərin qazıntısı təhlükəsiz şəraitdə aparılıb və itkisiz başa çatdırılaraq, Bakıda metro inşaatının növbəti uğuru kimi tarixdə yerini alacaq.

Bütün çətinliklərə, eləcə də tunelin mürəkkəb konfiqurasiyasına baxmayaraq, markşeyderlərin hesablamaları dəqiq olub. Beləliklə, sağ tunel kimi, diametri 5,5 olan sol tunelin qazıntısı da müvəffəqiyyətlə tamamlanaraq, ən yüksək dəqiqliklə “Avtovağzal” stansiya tunelinə birləşdirilib. Qeyd edək ki, 1112 metr uzunluğunda sağ tunelin qazıntı işləri 2018-ci ilin aprel ayında başa çatdırılıb.
Xüsusi vurğulamaq lazımdır ki, bu tunellərin qazma işi sipər qurğusu vasitəsilə yerinə yetirilib. "Herrenknecht" və "Robbins" tunelqazma kompleksləri ilə Bakı metropolitenində ən müasir mexaniki qazma üsulunun tətbiqinə 2011-ci ildə "Avtovağzal" stansiyasından başlanılaraq növbəti stansiyaların tikintisində davam etdirilib. Bu və digər texniki səbəblərdən müasir, mütərəqqi üsuldan depoya aparan yolların inşasında istifadə etmək mümkün olmayıb.

Beləliklə, Bənövşəyi xəttin elektrik deposuna aparan tunellərin inşasında həlledici mərhələ başlanır. İnşaatçılar bundan sonra tunellərin infrastrukturunu, ən əsası, yol yatağını müvafiq qaydalara uyğun hazırlayaraq, yolun üstquruluş elementlərini qurmağa başlayacaqlar. Hazırda sağ tunel boyunca bu işlər tamamlanmaqdadır.

Onu da qeyd edək ki, hər iki tuneldə yollar ağac şpallar deyil, dəmir-beton bloklar üzərində qurulur. Bu bloklar Bakı metropoliteninin özünün istehsal sahəsinin məhsuludur. Bu da valyutanın ölkə xaricinə çıxarılmasının qarşısını almaqla yanaşı, külli miqdarda vəsaitə qənaətinə, xarici istehsalçılardan asılılığı aradan qaldırmağa, həmçinin ən münasib istismar şərtləri və şəraitinə nail olmağa imkan verir.

Müstəqillik dövründə tikilmiş ilk metro xətti olan Bənövşəyi xəttin 2016-cı il aprelin 19-da “Avtovağzal” və “Memar Əcəmi” stansiyalarının istifadəyə verilməsindən sonra xəttin Xocəsən qəsəbəsində yerləşən deposunun özündə də inşaat işləri davam etdirilir. Metro inşaatının norma və qaydalarına uyğun olaraq istismar olunan hər xəttin öz deposu olmalıdır. Xəttin üçüncü stansiyası istismara verildikdən sonra qatarların bir yoldan digər yola keçərək, dönmə manevri təmin olunacaq. Bununla daha intensiv hərəkət qrafikinin tətbiqi ilə xətdə qatarların sayı da artırılmalıdır. Belə olduqda, qatarların baxış, qulluq və təmir işləri depo şəraitində aparılmalıdır.

“Xocəsən” deposunun inşası 3 mərhələdə nəzərdə tutulub. Birinci mərhələdə qeyd edilən işlərin minimal tələblər səviyyəsində yerinə yetirilməsinə imkan verən qurğu və binalar inşa olunur. Bir sıra xidməti sahələrin yaradılması istiqamətində işlər aparılır.

Sosial şəbəkələrdə paylaş:
Kateqoriya:
BANK, TURİZM
Şabran rayonunun Taxtalar kəndinin içməli su probleminin həlli məqsədilə “Azərsu” ASC tərəfindən layihə hazırlanıb və tikinti-quraşdırma işlərinə başlanılıb -FOTO=4 14:24, 14 iyul 2020
Masallıda “Ulu Öndər Heydər Əliyev siyasəti əbədiyaşardır” mövzusunda onlayn müşavirə -FOTO=4 14:14, 14 iyul 2020
AzTU adı Azərbaycan Texniki Universitetinin brendi kimi təsdiqləndi 14:13, 14 iyul 2020
ALLAH rəhmət eləsin! 14:10, 14 iyul 2020
AQTA tərəfindən koronavirusun (COVID-19) profilaktikası çərçivəsində 229 müəssisədə reyd keçirildi 14:06, 14 iyul 2020
Kapital Bank 2020-cu ilin ikinci rübünün nəticələrini elan edib 14:03, 14 iyul 2020
Gülağa Tənha "Mənim amalım" şeir14:02, 14 iyul 2020
Gülağa Tənha Düşmən çəpər başında...15:00, 13 iyul 2020
Rəhman ORXANdan ŞƏHİD ailələri ilə bağlı TƏKLİF 13:56, 13 iyul 2020
“Erməni əsgərlərin cəsədi 3 yük maşınında daşınıb” 13:48, 13 iyul 2020
Azərbaycan diasporu etiraz bəyanatları yayır 13:46, 13 iyul 2020
“Bacarıqlı gənclər” festivalı keçiriləcək 13:43, 13 iyul 2020
Arif Əsədov: "Byazi təcrübəli məşqçilərdən biridir" 13:41, 13 iyul 2020
Moskvadakı soydaşlarımız Ermənistanın təxribatına sərt etiraz edirlər 13:36, 13 iyul 2020
B.İşxanyan: “Qarabağda yaşayan ermənilərin bir hissəsi qədim albanların nəsli – yerli əhalidir, o biri hissəsi isə Türkiyə və İraqdan olan qaçqınlardır” 16:44, 12 iyul 2020
"82 yaşınız var, ömrünüz boyu nə Heydər Əliyevi, nə də İlham Əliyevi gözünüz götürüb" - Xeyrəddin Qoca ittiham edir 16:42, 12 iyul 2020
Təlimlərə cəlb olunan qoşunlar daimi dislokasiya məntəqələrinə qaytarılır -FOTO=2 16:39, 12 iyul 2020
Bu müharibə şəraitində də həkimlərimiz ön cəbhədədir - Aslan İsmayılov təklif edir 16:37, 12 iyul 2020
Faiq İSMAYILOV - Gürcü, erməni və azərbaycanlıların soyadları necə şifrələnir? 16:35, 12 iyul 2020
Aslan İsmayılov: Bəhram Bağırzadənin həqiqi səs yazısı “Koronavirus yoxdur” deyənləri yenidən hərəkətə gətirdi 16:30, 12 iyul 2020
 

Bütün hüquqlar qorunur © 2020

Haqqıımızda | Saytda reklam | Bizimlə əlaqə